UNA REGATA DIFERENT. EL PROJECTE WORLD RACE

Benvinguts al Bloc de 6è de l'Escola Elisa Badia. Com podeu veure aquest curs els alumnes de sisè hem decidit donar la volta al món en vaixell. Per això ens hem inscrit a la gran regata BARCELONA WORLD RACE que surt de la nostra capital, Barcelona.
En aquest bloc anirem incorporant totes aquelles activitats, accions i notícies que són important per nosaltres . D'aquesta manera podrem compartir amb tots vosaltres l'apasionant món de la vela oceànica.
ANIMEU-VOS I VIATGEU AMB NOSALTRES

dimecres, 22 de desembre del 2010

EL 31 DE DESEMBRE QUEDEM DARRERE DEL MAREMAGNUM

Com ja sabeu, el proper dia 31 de desembre els "nostres" vaixells de la BWR salparan del Port Vell de Barcelona per arribar altre cop a aquí cap allà finals de març, principis d'abril. 
Hem treballat molt aquests mesos previs per conéixer bé els vaixells, les tripulacions i alguns principis bàsics de navegació.
Per això el dia 31 de desembre esteu tots convidats a venir amb les vostres famílies a veure la sortida de tan esperada Regata. 
La sortida, en principi, serà cap allà les 12:00 - 13:00 hores del pantalà que vam visitar al Port Vell de Barcelona.
Per això us proposo que tots aquells que volgueu veure la sortida plegats, podem quedar el dia 31 de desembre darrere del Maremagnum a partir de les 11:00 hores. Quedem al punt groc. Els vaixells passaran per davant nostre. Sigueu puntuals, ja que m'imagino que estarà ple de gom a gom. El millor és anar amb transport públic, ja que serà " gairebé impossible" aparcar.



Cliqueu per veure millor
Bé espero veure-us a quasi tots allà.
FINS EL DIA 31 NAVEGANTS

Aneu entrenant en el Joc Virtual, que el 31 també començarà la regata per nosaltres.

EL PROFE

5 comentaris:

  1. tinc moltes ganes de que sortin a fer la volta al món fins al 31 de decembre




    de:Carla6éB

    ResponElimina
  2. Ja queda menys de dos dies i cada vegada queda menys! Tinc moltissimes ganes de que començi ja la regata i a més amb els anuncis i reportatges que fan a la tele , tinc més ganes!




    David 6èB

    ResponElimina
  3. jo no he pogut anar perque estic malalta pero ho he vist per la televisió

    ResponElimina
  4. Jo he vist la sortida per la televisió a TV3 perque com estaba plovent,no vaig anar a veure-la en directe.

    Lidia González 6èA

    ResponElimina
  5. Que be, el meu vaixell ya va segon

    Sergio 6b

    ResponElimina